Saturday, October 31, 2015

Gerimis senja

Teks: Masayu Ahmad
Baca persediaan asas di sini www.janawangdirumah.com

Lebih banyak rujukan ada di sini www.akademibekerjadirumah.com/shop


Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar kalian, alhamdulillah kesihatan agak merudum turun dan naik. Apa pun sangat bersyukur masih dipinjamkan nafas untuk meneruskan perjuangan.

Beberapa hari ini cuaca redup dan nyaman sekali. Ketika menulis entri ini hujan masih turun, tanah sudah basa. Cuaca damai. Alhamdulillah.

Saya memperlahankan aktiviti oleh kerana kesihatan kurang mengizinkan. Ketika inilah terasa begitu nikmat kesihatan. Apabila ditarik, rasa bersyukur.

Ada dua manuskri yang sedang saya sunting, juga dua manuskrip baru sedang ditulis. Doakan diberi kemudhan dan insya-Allah ilham tidak pernah putus.

Ammar juga kurang sihat sejak kebelakangan ini, mahu 'berdepek' sahaja. Saya mahu segera pulih, mahu segera sihat. Moga ini sebagai kifarah buat saya. Insya-Allah.

Mulut payau badan juga terasa lemah. Apabila kurang sihat begini, kita begitu teringin sekali kesihatan yang dulu.

Doakan saya ya.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin