Saturday, November 8, 2014

Kembara perjuangan ilmu 5.11.2014


Sejak bermula penghujung 2008 sehingga kini, ada banyak panggilan dan jemputan untuk saya berkongsi pengalaman berkaitan bisnes online dan bekerja dari rumah. Termasuk program surirumah anjuran Kementerian Sumber Manusia. Ada banyak kekangan yang tidak membolehkan saya keluar, saya menolak dengan baik.

Prinsip saya selagi di rumah ini belum terurus dengan elok, maka ia membatasrkan saya. Jadi jemputan yang ini saya kira tepat atau sesuai dengan masa saya.

Jadi buat kali pertama saya keluar dari 'kepompong' dengan tekad, ya Allah sekiranya inilah jalannya mampu memberi manfaat kepada bangsa, manusia sejagat dan masyarakat maka saya teruskan.

Seperti biasa sekiraya program sebegini, saya ditemani en.suami pengiring khas di mana sahaja berada. Banyak kali saya dipujuk, namun ternyata kali ini saya buka hati dan semoga pelajar-pelajar ini mendapat sesuatu dari ilmu yang dikongsikan.

Pelajar-pelajar ini bertuah kerana, saya kongsikan manuskrip terbaru saya bertajuk Mula Bisnes Tanpa Modal. Ia sangat berguna sekiranya ada yang mengambil peluang dan kesempatan itu benar-benar belajar daripada apa yang saya sampaikan. 

1 comment:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin