Thursday, October 30, 2014

Nasi lemak buah bidara

Teks: Masayu Ahmad
www.janawangdirumah.com

Nasi lemak buah bidara, sayang selasih hamba turutkan
Sayang anak-anak, saya mertua
Nasi lemak, ibu masakkan

Itu tajuk masakkan untuk pagi esok, tengahari mahu buat nasi mandy ayam untuk anak-anak.


Ewah, laju marathon, selesai hantar satu manuskrip buku kepada editor. Mari doakan manuskrip ini berjaya terbit sebagai buku ya. Insya-Allah

Saya mahu 30 buku terbit sasaran tahun hadapan. Azam dan tekad perlu tinggi melangit, usaha perlu menggunung, kesabara perlu luar biasa.

Jika selalu dengar saya membebel di sini maka kalian selalu baca impian saya mahu lebih banyak buku fizikal terbit.

Saya sambung marathon sebuah lagi manuskrip, MULA BISNES TANPA MODA. Doakan ya.

Ok, kelas online dan offline masih berjalan seperti biasa dan kami menerima pendaftaran setiap hari.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin