Monday, October 20, 2014

Bebas sebebasnya, matlamat perlu realistik

Teks: Masayu Ahmad



1. selesai
2. selesai
3. selesai
4. 70%
5 70%

Terima kasih atas doa dan segala ucapan sempena 35 tahun saya berada di bumi ini. Saya kembalikan doa ini buat sahabat-sahabat budiman agar kalian sentiasa dirahmati Allah. Saya sudah punya apa yang saya mahukan, tinggal lagi dua sahaja lagi belum selesai. Harapannya habis tahun ini saya capai perkara perkara nombor 4 dan 5. Selagi mana belum capai saya tidak boleh palu kompang satu kampung. Waima sudah capai sekalipun baiklah saya tidak bercerita agar ia  kekal sebagai matlamat yang perlu saya ransang setiap hari. Insya-Allah.

Apapun, bagi kalian yang mengikut blog ini, tawaran dua ebook untuk harga promosi RM30, masih lagi berlangsung. Beli ebook rahsia khidmat pelanggan online, dapat lagi mana-mana ebook tulisan saya. Tawaran ini sah untuk 40 orang sahaja lagi.

http://khidmatpelangganonline.blogspot.com/

Bayar RM30 sahaja,
pn.masayu@gmail.com


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin