Friday, September 12, 2014

Saya tidak pandai transaksi online. Bagaimana saya mahu mula?

Saya Puan Aina, pesara kerajaan. Bagaimana puan boleh bantu saya untuk bisnes online. Saya adalah kosong dan tidak tahu berkaitan urus niaga online?

Masalah puan Aina ini, ada beberapa sebab di bawah:

Tak pandai guna email.
Tak pandai buat email.
Tak pandai transaksi online.
Tak pandai nak cari produk.
Tak pandai cari pelanggan.
Tak tahu nak pilih produk.
Tak tahu nak jejak pembekal/pemborong.

Itu sebab namanya Kelas Asas Blog dan Fanpage, Mula Bisnes.

Kelas asas ini sesuai dengan masalah di atas. Untuk yang sudah otai, boleh pilih kelas lain yang lebih baik dari kelas asas yang kami ABDR tawarkan.

Kami buka atas soalan dan pertanyaan sekalian suri.
Jadi bagi kalian yang mempunyai senarai di atas, pilih kelas asas bisnes online, kemudian pilih pakej yuran.
Sudah faham, kemudian pilih guru. Mahu masuk guru mana, kita sangat terbuka. Kerana guru kelas bisnes ini, insya-Allah sudah biasa dengan urusniaga produk digital mahupun produk fizikal.

Apa pula produk digital?
Apa pula produk fizikal?

Ini semua kita ada terangkan di dalam kelas dan dalam ebook rujukan. Selepas daftar boleh faham dan hadam 4 ebook rujukan.
www.akademibekerjadirumah.com

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin